Intrebari frecvente

1.ce metode de expediere sunt disponibile?

În funcție de produsele pe care le achiziționați și de locația la care vor fi livrate sunt disponibile diferite metode de expediere. Momentan

livrăm prin curier în toată țara (România).

Pentru livrările internaționale vă rugăm să ne contactați.

 

2.Livrati si in alte tari?

În acest moment livrăm în România. Dacă produsele tale trebuie să ajungă în alte țări, te rugăm să ne contactezi pentru a stabili prețul pentru expedierea produselor tale. Îți mulțumim.

 

3.Cat timp dureaza pana voi primi pachetul?

Noi livrăm doar în zilele lucrătoare. Zilele lucrătoare sunt de luni până vineri, exluzând sărbătorile legale. Toate comenzile plasate vor fi procesate cât de repede posibil. În perioadele în care sunt multe comenzi de executat, comanda ta poate dura mai mult decât normal.

Livrarea durează aproximativ 1-5 zile lucrătoare, prin curier rapid.

  1. Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice) si nu face parte din exceptiile mentionate.

  1. Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon : 0741979408

 

  1. Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb SC GIFT SURPRISE  isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

  1. Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.puresurprise.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

 

  • plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului, daca alegi livrarea prin curier rapid .
  • Inainte de expedierea comenzii, cosul de cumparaturi va calcula si va afisa exact valoarea cheltuielilor de transport;
  • plata online prin card bancar, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;
  • pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client. 

"Good shop Product" was added to wishlist

"Good shop Product" was added to wishlist